tur att det bara är april..

Gick nio idag iaf, kunde inte hålla mig och det slutade regna.

slutade på 17 poäng, vilket inte är helt fel, lyckades både strecka ett hål och tre putta på tre st.
så som jag har nämnt innan så vet jag var slagen finns att hämta.

banan har blivit jäkligt fin på bara en vecka, greenerna är gröna (!) och järnklubborna fungerar, det är bara utslagen som är lite jobbiga, hade totalt 1 FIR idag, vilket inte är vad jag ville.

hade ju som mål att träffa 5 fairways, och träffade 1.
gjorde dock tre par istället för 1 så det var ju skönt det.

och det är ju bara april än-.. och tur är väl det..
en liten fågel viskade i mitt öra  att alla 27 öppnar i helgen, då blir det åka av som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0