stat från dagen

idag har jag då spelat min fjärde 9håls runda och sanningen är..
  • jag har spelat fyra rundor på lika många dagar
  • jag börjar få svårt att koncentrera mig på jobbet för att jag vill ut och spela golf
  • jag googlar, youtubar och söker i tv tablåer efter golf.
det värsta av allt är kanske att jag mår så fruktansvärt bra av det..

för att återgå till ronden,
jag har alltid varit en kille som slår ganska långt, runt 240m Driven och slår väl en j8 runt 145 meter.
men jag är också en kille som slår snett, har alltid spelat med Fade, och det är väl en sak som skall bort innan sommaren är tanken, vill gärna spela med draw.

på nio hål lyckades jag med
2 FIR
1 GIR
2 Par
3 Bogeys
2 dubblar
2 tripplar

jag träffade även bunker 3 gånger och slog bort 3 bollar, var av tripplarna.

inte skitnöjd men jag känner ändå att det finns där, puttade ju 20 gånger idag på 9 hål. så där finns ganska mycket slag att hämta.

det jag får ta med mig från ronden var en gigantisk drive i medvind och en sjukt fin j7 på ett kort hål, tyvärr brändes putten.

när jag kom hem så googlade jag lite och hittade detta klipp på tuben, fan vad synd det är om P.mickelson i detta läge..
http://www.youtube.com/watch?v=Pbo6eYAiMiU&feature=channel
ha en bra kväll
/V

Kommentarer
Postat av: magnus

och du tycker jag är nörd

2009-04-09 @ 00:26:48
URL: http://ja.den.finns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0