Golf, samt lite sommarblaj

Det var inte igår,

usch jag har varit dålig på att uppdatera både bloggen och min statistik.

har nog inte fyllt i mitt excel program på flera rundor, why?

jo, golf är ju som livet i sig, uppåt och neråt... på senaste tiden har jag spelat magiskt, från och till..
har blandannat gått några av mina tolv bästa hål någonsin, 3 över par, 2 över efter nio. jag var verkligen i den omtalade zonen. säsongens första sänkning var på väg med stormsteg!
mitt mål med 10 i hcp kändes som ett skämt, jag skulle ju ner på 5 i hcp.

men vad händer?
streckar de sista 6 hålen. enough said.
mardröm.

helt seriöst så var jag fan nästan redo att tugga i mig all sand i bunkern på sista hålet så jag var tung nog att sänka min värdelösa kropp i vattenhindret, elda upp mina klubbor och slå mig själv så hårt med puttern att jag skulle få men för livet.

detta gjordes dock inte.
vilket jag är glad för idag.

så... för att sumera mina sista fem rundor kan jag väl säga att jag har spelat så jäkla konstigt. är det out till vänster hookar jag, är det till höger slicar jag.

men jag antar att that´s life.. ups, menade golf såklart..


iaf, är ju ett sjukt spotify fan och håller på att sätta ihop en sommarlista.

Röyksopp - The girl and the robot (youtube länk)

Miss Li - Dancing The whole way home (spotify länk)

simon norrsved - kom an (live länk)

riktigt goa låtar.

dagens nederlag är förövrigt att jag förlorade i Raceroom på jobbet, jävla fan att jag inte är en riktig "Schumi" skulle varit kul att stila med en topp placering.

sov gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0