Golf med KC

i Sanningens namn,
jag älskar golf,
jag var ute och spelade nio nya idag igen, tillsammans med min syster samt med Konsultchefen från jobbet,
träffade honom ute på banan så det var en slump att vi spelade tillsammans, och min syster fick agera Caddie.. dock utan att bära bagen..

gjorde årets första birdie! vilket var väldigt skönt,
slog en drive på 251 meter, sen min hybrid upp i greenkant för att sen chip enputta, jäkligt skönt!
annars fungerar järnen bra trots två dubbelbogeys på två par treor.. vilket ledde till att jag slutade på 17 poäng och 45 slag för andra dagen irad..

behöver kanske inte säga att jag skall ut imorgon igen? men jag lägger iaf upp en bild från dagens äventyr..

Kommentarer
Postat av: Cicki

Hahaha! Gillar att du seriöst skaffat blogg!

De va himla trevlig runda idag!

2009-04-10 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0