då var det dax, stora satsningen mot singelhcp

kan väl börja introducera mig själv lite såhär i början,

jag är en 24år kille som jobbar med it,
denna blogg är tänkt att vara väldigt lite jobb inriktad och väldigt mycket golf inriktad.
som du har läst i rubriken så kommer mitt mål med säsongen 2009 vara att komma ner till singel Hcp.

jag kommer kanske ta upp lite om utrustningen och försöka omvärldsspana lite grann, men mitt stora fokus kommer att vara på mitt eget spel och mitt mål med singel hcp.
hoppas du känner igen dig i något jag skriver och att du uppskattar det.

Mvh
V

Kommentarer
Postat av: Golfer

Lycka till med bloggen!

Såg att du testat Diablo-bollen. Bra boll.

/Jonas

2009-04-14 @ 09:16:53
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0